2010-05-31

Campushäng

Det är hårt och sitta inne på seg föreläsning och se solen retas utanför, så hårt att jag nästan somnade.
När vi äntligen fick gå ut och inandas den friska luften och känna solen bränna min kropp så drog jag så klart till campus, vad annat?
Hängde där i nån timme innan det var dags att dra hem för att göra lite käk, så fort jag käkat drog jag dit igen så kom precis hem nu.
Tänkte ta och sova lite, imorgon blir det betygsamtal 09.00 å sen e jag fri så jag å Linnea ska in till Mora och shoppa lite nödvändigheter till på torsdag.
Sen får vi se vad som händer, gissar på Campushäng ett tag iaf men har ju rätt mycket städning att ta tag i också.
Bajs på det, de borde vara förbjudet när det är så härligt väder ute
Menmen sånt e livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar