2010-05-07

Adde

Igår fyllde Adde 21


Så åkte in till stan å träffade henne å Linnea, sen åkte vi hem till Adde å lite senare kom Hanna och Emma också.
Emma var hundvakt och hade med sig en jätte söt hund, han ville jag sno men det fick jag inte. Undra varför:(
Lite senare kom Sofia förbi med sin hund också och vilket liv det blev på den lilla hunden, han bossade typ upp den stora samtidigt som han var rädd....naw lilleplutt:)

När det bara var jag, Adde å Linnea kvar så slog vi på A cinderella story


Den var lite smågullig å jag somnade under den å sov typ 20 min tror jag å när jag vaknade var det lätt att hoppa in, man fattade vad som hade hänt.

Imorse åkte jag hem å grejade med packning å städning, men när mamma kom hem satte vi igång med middagen med temat GREKLAND!!!!!!
Fetaostfyllda lammfärsbiffar med klyftpotatis och tsatsiki riktigt gott var det :)

Ikväll har vi varit hos våra grannar å ätit kex och ost å druckit lite vin. Trevligt trevligt:)

Tänkte sova nu för imorgon bär det av till Orsa igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar