2010-05-23

backflip

På fredag kväll gick jag å Linnea å Simon till Campus och hängde lite, men vi han inte vara där länge innan de skulle dra till bowlingen så vi följde med för att sällskapa, jag kände inte för att spela men jag gjorde ett kast och den gjorde jag strike på, så det blev 100% striker för mig den kvällen XD

På lördag var det ashärligt väder så då drog vi till Campus och solade, hoppade lite studsmatta å lirade lite boll, vissa hoppade vattenhopp men jag bangade, de e ju ashögt ju usch fick dödsångest.
Sen börja det iaf regna så vi drog till bykrogen å käkade å såg sista perioden på hockeyn usch vilken dramatik alltså å när Tjeckien satte det där målet när det var 8 sekunder kvar, usch usch!

På kvällen igår drog jag å Hanna till Campus å hoppade studsmatta med några från skid 11 som hade vaknat från deras dvala och jag lärde mig halvt göra en backflip.
Sen drog vi vidare till Jenka på förfest, trevligt trevligt men när de andra skulle till mora kände inte vi för att följa med, kostar inträde och är ett helt värdelöst ställe. Så vi drog hem istället.

Idag är det regnregnregn så de e boooring, så fort solen tittar fram drar jag till Campus och jobbar på min backflip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar