2010-05-11

brandövning

Ikväll var vi statister på räddningstjänstens övning.
Skulle brinna på våning 3 i Campus.
Jag spelade att jag låg medvetslös ute i trapphuset på våning 2, ett trapphus som för övrigt var helt rökfyllt.
Rökmaskinen var typ vid mig, riktigt jobbigt när den sprutade ut rök, kunde knappt andas då men det gick ju i etapper det där så det var skönt.
När brandmännen kom så var det bara att spela död å bli utburen, var rätt skönt å få frisk luft kan jag meddela.
På måndag är det dags igen för samma övning men för brandmännen som inte var med idag, skojskoj:) hoppas det är en riktig heting med i det gänget;)
Innan övningen är det dags för långledigt i Lilla Edet å Gbg ska bli skojsigt å skönt:)

Idag var föresten HEAD på skolan å visade nästa års prylar, ska jag eller ska jag inte beställa supershape speed???
Är väldigt pepp på det iaf but we will see:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar