2010-05-27

love you

En av dina bästavänner:

1. Vad heter hon? Josefina Larsson
2. Hur gammal är hon? 20
3. När träffades ni sist? I vintras
4. Vad har hon för hårfärg? olika men gissar att det är brunblont nu
5. Brukar hon färga håret? Japp
6. Vilka färger har hon haft? blont, brunt, svart
7. Vad har hon för parfym? brukar hon inte använda
8. Är hon galen? Om det bara e jag med kan hon det annars inte
9. Vad är erat bästa minne? oj jag vet inte, vi har många bra minnen ihop
10. Har ni många minnen ihop? jajjemän
11. Vart bor hon? Stockholm
12. Har ni varit utomlands tillsammans? i finland men inget annat ställe
13. Är du avundsjuk på henne ? ja det är jag, men glad för hennes skull
14. Vad heter hennes syskon? Sofia, Cecilia och Lovisa
15. När träffades ni första gången? Hos Ida-Marie vet inte när det var, gick mellanstadiet kanske
16. Hur träffades ni? Hos Ida-Marie, men vi började umgås när vi gick på samma skola på högstadiet
17. Vad går hon i för sporter? ingen eller hon kör sin wii fitness och simmar
18. Vad kan hon göra på helgerna? samma som i veckan
19. Göra efter skolan? hon pluggar inte
21. Har ni kramats ? Ja de har blivit några kramar under åren
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? händer ibland
23. Har hon fräknar? nä
24. Har ni kollat på film någon gång? Jo, flera gånger
25. Har ni bråkat någon gång? jo fast inget gräl som man står å skriker på varandra, hon är mer typen som går iväg
26. Har ni sovit i samma säng? japp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? nja de har jag inget minne av
28. Har du sett henne gråta ? Jo
29. Vad gjorde du då? försökte trösta henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? nä
31. Har hon sett dig gråta? ja det tror jag
32. Vad ska ni göra i sommar? kommer inte ses så mycket men när vi gör det ska vi hänga i hennes föräldrars pool å dricka drinkar
33. Har hon svikit dig någon gång? Jo men inga stora grejer
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha vilken fråga, klart vi har
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Usch det vill jag inte tänka på, jag skulle gråta tills det inte fanns mer tårar och då skulle jag gråta lika mycket till.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Lätt att vi kommer
37. Älskar du henne ? Om jag gör, älskar henne mega mycket
38. vad är bäst med henne? Josefina är Josefina helt enkelt
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget då skulle det ju inte vara hon
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon ? nä jag skulle bjuda med henne på en resa och vi skulle bara leva livet.
41. Hur ser hennes klädstil ut? hippie, blommigt, rosa.
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Ja:) kom igen nu Jossan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar