2010-05-21

fystest å mora

fystest imorse då, gick både bra och dåligt om jag får säga det själv!
Styrkegrejerna och spänsten är jag nöjd med men löpningen haha vilket skämt!!!

Efter lunchen var vi på skolan och hade lite idrottsdebatt å sen fick vi lite homework men det ska jag inte ta tag i idag för efter skolan var det en mysig dag i Mora med några girls från klassen, shoppa lite å fikade på kaffestugan:)
Jag tänkte ju köpa kläder till avslutningsmiddagen men det fanns inget som föll lilla mig i smaken så det jag shoppade var på dollarstore, väska 10 kr som jag ska ha till stranden i sommar å lite godis å chilinötter, längesen me chilinötter men ååååh så gott det är:)
Vi hämtade ut våra biobiljetter också, SATC 2 på torsdag me like :)

Ikväll blir det nog lite Campushäng tror jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar