2010-05-19

nä ja ä int bitter

Jag ä int bitter, jag tycker det känns jätte bra att sitta här på min stol i ett regnigt Orsa å höra om högsommar värmen uppe i Luleå.
Det känns såååå bra för jag menar regn e ju roligt å mysigt för då får man anledning att vara inne å jag tycker ju att det är dags för det nu för jag har ju redan haft såååå mycket sommar så jag har ledsnat redan....eller har jag det???

Nä precis det har jag ju inte, jag vill bara lägga mig på en grön äng i bikini å solbrillor med en glass i handen å kolla upp på himelen, jag vill ligga där och höra bina surra och känna hur gräset kittlar mina fötter och låta mina tankar flyga iväg och sen vill jag bara stanna upp och tänka på hur bra jag har det.

Skulle jag gå ut och göra det här idag skulle jag bli blöt, som när man kommer upp från vattnet och är härligt blöt efter att ha svalkat av sig men då skulle jag inte vara härligt blöt utan äckligt blöt och ingen j*vla sol som torkar mig.

Nu är det klart med bitterheten för den här gången och jag hoppas att ni uppe i norr förstår hur bra ni har det och passar på å njuter, för jag skulle göra vad som helst för att byta med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar