2010-06-01

årets första dopp....check

Åkte in till mora och handlade lite grejer imorse bland annat en tubtop/klänning man kan ha den lite som man känner, idag använde jag den till ett par svarta shorts.
Bortse från att jag har bikinin under, det passar inte riktigt, men hade inget annat att ta på mig när jag hade badat och solen gick i moln


Jag köpte också nagellack för att täcka över mina fula naglar efter en vinter i pjäxorna, men det blev tyvär fel nyans, klänningen är inte riktigt så stark i färgen.
Så vet inte om jag ska köpa en ljusare eller köra på ändå, klänningen slutar ju som vid knäna så det är ju en bit ner till fötterna så det kanske funkar?


När vi kom tillbaka till Orsa, drog vi till Campus och där tog jag årets första dopp, riktigt härligt (eller det var kallt, men nu är det gjort:))

Ikväll vet jag inte vad det händer, hörde att stureplanarna skulle sitta ute å käka, så kanske drar å hänger med de.
vi får se

//punkjibberhippie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar