2010-05-04

summerfeelings

Idag har jag verkligen fått summerfeelings.
Det gillas mycket.
Åkte in till stan och käkade lunch med min moder på salladsbaren eller vad det heter.
Det är rätt nyöppnat och ligger precis vid gymnasiebyn, för något år sedan låg 7th heaven där som var en riktigt nice glassbar, saknar den rätt mycket.

Räksalladen som jag åt till lunch


Efter att jag hade käkat begav jag mig in mot stan och det dröjde inte länge innan jag köpte årets första mjukglass....mums....
Sen blev det också lite shopping innan det var dags att åka hem

Det blev:

solglasögon från HM


Linne från HM


tunna korta baggy skönt till sommaren det:) från vero moda


bakifrån


Lite längre tröja från HM


Sist men inte minst...en bikini från stadium


Nu är jag redo för sommaren 2010:)

Ikväll åkte jag till dansen å träffade gamla danspolare riktigt roligt var det å jag försökte mig på att hänga med å dansa men det gick som det gick....inte dansat på 2 år och danser bytts ju ut så jag kände mig mest som en förvirrad höna där på golvet :P menmen blir jag hemma i höst så tror jag att jag dansar lite till skidsäsongen drar igång men vi får se vad som händer:)
Iaf så efter dansen drog jag med hem till Lisa å vi pratade på om lite allt möjligt var ju typ 1 år sedan vi sågs så det var skoj, fick också se lite filmer från då vi tävlade i skellefteå haha fan va kul det varXDXD

Sängen lockar// punkjibberhippie

1 kommentar:

  1. åh, baggy shorts vill jag också ha, tror jag ska besöka vero moda någon dag :)

    SvaraRadera