2010-05-30

det bästa med sommaren är grabbar i bar överkropp

I torsdags kväll var alla tjejer från skid på premiären av Sex and the city 2, den var riktigt rolig. Tyckte ettan var lite seg men den här var skojig.

På fredag var det sista dagen med logi å vi hade redovisning och betygsamtal å jag fick VG det gillas:)
På kvällen kom morsan å farsan hit så var lite med de innan vi drog till campus för det var dags för grillning.
Jag å Linnea grillade grillspett med lamm, tomat å champinjoner å majskolvar åsså hade vi tsatsiki till mumsigt:)

Igår packade å städade vi hela dan och sen kom min kusin å Ola på besök och hämtade lite möbler som de fick, kändes onödigt att ta med till luleå.
På kvällen var det party party som gällde, först hängde vi i lokalen eller mest utanför å kollade på cruisingen men sen drog vi in till Mora och var på vasastugan.
För första gången tyckte jag att det var skoj där så det var possitivt.

Imorse sov jag riktigt länge och när jag tillslut kom utanför dörren så vandrade jag till Campus, där var det fullt med folk, tjejerna låg och solade och grabbarna slet för fullt med att snickra och gräva, precis som det ska vara :P
Så jag gick och la mig bredvid girlsen å gillade skarpt att de flesta grabbarna hade bar överkropp så det var mycket att spana in;)
Arbetande killar i bar överkropp är det inte mycket som slår!

När jag hade legat och spanat in de rätt länge med resten av girlsen så var det dags att spela lite kubb men vi orkade inte spela klart så vi gick och köpte glass istället.
När vi kom tillbaka till Campus var det dags för volleyboll först körde vi tjejerna mot killarna och vi tjejer var ju så överlägsna(eller hur var det nu) iaf så splittrade vi å det blev blandade lag å 1 efter 1 droppade tjejerna av så tillslut var det bara jag å killarna och vi spelade i flera timmar.
Det var riktigt riktigt roligt hoppas det blir fler matcher i veckan, för om 1 vecka är den här tiden over, usch vad hemskt. Börjar nästan gråta nu:(

Jaja imorgon är det dags för nya tag i skolan och förhoppningsvis massor med arbetande grabbar i bar överkropp när skolan har slutat.

Godnatt // punkjibberhippie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar