2010-09-09

vilken jävla smäll

Tog med sushi och åkte till faster i förmiddags, så vi satt på hennes inglasade balkong i 27 gradig värme och avnjöt en underbar måltid, efter det tog vi bilen till stan och vandrade omkring där i några timmar, han bland annat med att ta en fika utomhus på cafelinas terass och dräggla över härliga lagg(jag) medans faster provade täckbyxor till vintern. På väg tillbaka till bilen som var vid hälsans hus satte vi oss på en bänk utanför lärkan och njöt av det fina vädret så helt plötsligt var det världens smäll, lät som typ ett pistol skott så kollade dit men såg bara ett stort rökmoln men ut kom gymnasie elever och lärare från diverse håll och de som inte kom ut hade samlats vid fönstren för alla var ju nyfikna på vad som hade hänt, men det fortsatte vara ett mysterium.

Så här såg jag ut på stan idag, erkänn ovanligt å se mig i tofsar:)


Nu väntar jag på att klockan ska bli 19.45 då kommer en granne förbi och då ska vi bege oss till sporthallen här i Bensbyn för att spela lite innebandy, undra hur det ska gå:P
Jag frågade hennes dotter som är 5-6 nå sånt om hon tror jag kommer träffa bollen, hon sa du gör mål, nu har jag lite press på mig, får se om jag kan leva upp till det eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar