2010-09-06

poc

Jag vet att det har blivit mycket skidrelaterade inlägg på senaste tiden så jag har säkert tröttat ut er som inte gillar skidor å det kommer fortsätta i den stilen ett tag till, som jag sa tidigare så har jag det nya numret av åka skidor och i den tidningen var det en tävling om att vinna den här hjälmen så jag är med å tävlar men på mammas namn för man måste ha prenumerations numret å eftersom att det är hon som är prenumerant så skrev jag in henne å när jag berättade det för henne så sa hon att vi får ju se vem som tar den å jag sa ja det får vi ju göra, den som passar bäst i den får ta den, om det är en liten hjälm år den din e den stor är den min.(jag har större huvud än morsan)
Å sen la jag till att mitt huvud är större för att jag har mer inne i det å hon sa nä det är bara massa luft, i helvete heller ju större ett huvud är ju smartare är man.....inte sant???

2 kommentarer: