2010-09-18

Lista

Har lite boring så här kommer ännu en lista!

VEM
vem är i rummet med dej? Just me
Vem fick du senast sms av? Linnea
vem tänker du på nu? ingen
pratade du senast i telefon med? Aditi
vems hus var du senast i? föutom det här så var det mina grannars
vem önskar du var med dej nu? Någon mysig person som gillar att mysa
vem är din favoritsläkting? Mamma och pappa

VAR
var går du skola? Jag går inte i skola
var är din telefon? Bredvid mig
var är din mamma? I köket.
var sover du? I sängen
var handlar du mest? är för tillfället inne i en snål period, men annars är det mycket kläder
var fick du tag i tröjan du har på dej? Lager 157 i sågmyra
vart åkte du senast bil? hem från stan
var i ditt rum är du? i sängen

VAD
vad åt du senast? krabba
vad drack du senast? loka
vad är det för färg på dina byxor? jeans blå
var är den närmaste saken som är blå? på mina ben
vad gillar du mest med skolan? jag går ju inte i skola längre
vad har du på fötterna? ingenting
vad är din favorit färg? kan inte välja en, alla neonfärger typ
vilken film såg du senast? sommaren med göran
vad hör du just nu? bas och nån konstig mix i nån dålig låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar