2010-09-06

attackerad av kossor

Haha måste berätta vad som hände mig när jag åkte och hämtade mamma tidigare ikväll längst ut i Brändön.
Jag kom körandes med bandit rock på hög volym så helt plötsligt blockeras vägen av kossor! Ja ni läste rätt det stod säkert 10-15 kor å blockerade min väg men jag tänkte att om jag kör flyttar de sig men tror ni de gjorde det? Näpp de började gå mot bilen som för att skrämma iväg mig så jag backade å ställde mig på p-plats för att ringa morsan men då kom det en traktor så tar rygg på han för att kanske ta mig förbi å den här gången var det bara 3 kor kvar på vägen å de stod på sidan å inte mitt på så då gick det ju å ta sig förbi såg jag, traktorn stannar vid sidan å jag börjar köra om då jäklar kommer alla andra korna från ingenstans å börjar springa mot bilen som för att jaga iväg mig men de han aldrig ikapp, men nu var det ju då dags att ta sig förbi de 3 korna som stod på vägen.
Ko 1 gick det fin fint med han brydde sig inte stod bara lungt och tuggade på sitt gräs, Ko 2 sparkade bakut mot bilen men missade turligt nog, å ko 3 blev skrämd och hoppade åt sidan så han nästa ramla i diketXDXD
Haha ja sånt ska man väl också vara med om någongångXD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar