2010-09-02

Aquajam

Var på stan å träffade Linnea, den tjejen ska också säsonga i kläppen till vintern.
Så vi kommer att bo ihop hela vintern, ska bli riktigt skoj:)
Det är bra för hon kommer att dra med mig att träna å vi kommer laga mat ihop så då kommer hon motivera mig att laga mat å inte bara göra det lättaste som det annars lätt blir eftersom att jag inte gillar att laga mat (men e man fler är det okej).
Så den tjejen har riktigt bra inflytande på mig så det är bra att ha henne med mig i vinter:)

På lördag är det dags för den årliga aquajam i Orsa.
En vattenhopps tävling med en hejdundrade fest på hotellet efteråt.
Dit kommer "alla" gamla och nya SCoTTare ja alltså folk från skolan e SCoTTare för skolan heter SCoTT(Swedish College of Travel and Tourism) så alla som inte är ute på resande fot kommer dit, alla utom JAG!! Varför? kände att jag inte riktigt har råd eftersom min långa resa kommer kosta pengar.
Just nu känns det som helt fel beslut, gud vad jag kommer missa grejer alltså!!!
Men Linnea å Josse ska dit så de får hålla mig update med information:)

(här tänkte jag lägga upp ett filmklipp från förra årets aquajam men det ville inte funka....jäkla skit också!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar