2010-09-16

Lekfulla Linus

Jag gjorde ett test om vilken inriktning i livet som jag borde gå och så här blev resultatet

Du blev: Lekfulla Linus
Om du har fått den här profilen är det antagligen för att du tycker om umgänge – både med yngre och äldre! Du kanske är en underbar pedagog och brinner för att lära ut dina kunskaper och erfarenheter till andra? Antagligen har du ledaregenskaper och ser potential i andra samt kan leda andra i sitt arbete. Du tycker även om att röra på dig, och idrott och sport är inte främmande i din vardag!


Det låter väl lovande i den branch som jag har valt eller hur? :)

2 kommentarer:

  1. Det låter som du är inne i rätt branch! ;) Vart gjorde du det testet?

    SvaraRadera
  2. Hmm jag vet inte:P det ploppade upp nå när jag var inne nånstans, typ på bilddagboken kanske:P

    SvaraRadera