2010-09-28

Ångesten ska döööö


Puuh vilka jobbiga dagar det här har varit men då har jag blivit 2500 spänn rikare också.
Det gillas:D

Nu e det verkligen inte länge innan jag ska fara OMG har så sjukt mycket resfeber nu
Uschusch hatar att känna så här, varför kan jag inte bara vara stark och känna att fy fan va kul det ska bli att åka till andra sidan jorden nä då, så fungerar inte jag, nu känner jag bara fan vad hemskt, kommer inte komma in i landet å då har jag slösat massa cash helt i onödan, borde sitta inne i mitt rum och uggla framför datorn hela långa hösten istället.

Men jag vet ju hur fel jag har för ja jag har ett prickfritt förflutet så varför skulle jag inte få komma in?
Jag vet också att jag kommer få de bästa veckorna hittills i mitt 21 år långa liv
Jag vet också att den här resan kommer jag att leva länge på
Men ändå kan jag inte hindra ångesten som kommer upp inom mig.
Den ligger i min mage och hånar mig, samtidigt som den har krig med hjärnan som vet hur bra jag kommer ha det men det verkar som att ångesten bara blir starkare och starkare för varje dag som går.

Ångesten kan dö för han ska fan inte vinna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar