2010-09-15

datortjorv fixat

Min dator har strejkat de senaste dagarna så därför har det inte blivit nå inlägg den senaste tiden, men vet ni vad? Livet har rullat på för det :P
Jag har bla gått på stan med några kompisar och dansat lite linedance väldans skoj:)

Såg Tsatsiki, morsan och polisen igår i vilken gång i ordningen var det?
Hmmm ingen aning men den filmen är så söt och perfekt att se när saknaden efter grekland är för stor.
Bara att se å drömma sig bort å rensa hjärnan genom att låta sommaren 2009 komma tillbaka för en stund voila man mår bra i hela kroppen igen, behövs det mer är det ju bara att slå på vänner för alltid också:)

- Tsatsiki Johansson
- Heter du Tsatsiki
- Nä han heter Tobbe men kallas för Tsatsiki
- Aha Tobias heter du
- Ne
- Vad heter du då?
- Ne betyder ja på grekiska
- Aha jag förstår
- Tsatsiki är en grekisk maträtt
- Tsatsikis pappa kommer från Grekland, det är därför han har så mörka ögon

- Vad heter du?
- Tsatsiki
- Inte vad du äter, vad du heter?
- Tobias

Awww den e så söt, nästa gång som jag ska på maskerad så ska jag vara Tsatsiki som han är klädd när han ska visa morsan vad han och polisen Göran fyndade på stan.
Alltså en vit skjorta å blå kostym med en grön slips med fotbollar på och gröna simfötter:)
Då skulle jag dansa omkring i simfötterna medans stereon skrålar
YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND RIGHT ROUND WHEN YOU GO DOWN WHEN YOU GO DOWN DOWN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar