2011-06-06

självporträtt i svartvitt

16. självporträtt i svartvitt


Den här bilden är jag inget fan av men det var den enda bilden jag hittade som var svartvitt, okej jag hade kunnat redigera den svartvitt men då kan man fuska hur mycket som helst och jag vill att det ska vara som kameran såg objektet och hur den var inställd på att föreviga bilden.
Bilden är tagen dagen före jag skulle åka till gränsen och då fick jag ett ryck att jag skulle ta och utforska funktionerna på kameran och hur den fungerar i olika sammanhang.
I det här fallet grått inzoomat självporträtt
Väldigt fult att bilden är skuren precis vid hakan men det är faktiskt inte så lätt att ta egobilder eftersom man inte ser var bilden skär, man får helt enkelt chansa och vissa gånger blir helt enkelt sämre än andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar