2011-06-19

en nice helg

Igår drog jag och Elin till farmen och dansade loss till Drängarna.
Galet bra drag det var:)

Elins häftiga hatt fick mycket beröm :P


Jag lånade Elins hatt:)


Idag när jag hade vaknat åkte jag in till F21 på flygets dag.
Massa flyguppvisningar var det men de flesta kom jag försent till, men han se Danny hoppa fallskärm iaf och så klart rix fm festival.
Det var ju därför jag åkte dit.
Det var asmycket folk men ändå dåligt drag tyckte jag.

Här spanas det upp i luften för att se Danny komma svävandes


Det var segt så vi började hoppa själv


Elin :)

2 kommentarer:

  1. hehe fina bilder! vad snygga vi är =) Men shit vad röd min hatt ser ut! På bilden matchar den ju din tröja! :P

    SvaraRadera
  2. haha ja vi är grymma på att hoppa, gillar personerna som syns i bakgrunden på alla hoppbilder.....och färgmatchningen med hatten som blev bra fast den var dålig:P

    SvaraRadera