2011-06-08

Känslor

18. Känslor


1.Killer instincts
Togs 2005 men kommer inte ihåg vilket sammanhang det var

2.hunger
Fondue i toppstugan i vintras, Hanna och Fabian verkar inte riktigt kunna vänta på att köttet ska tillagas:P

3.sorg
Samma phototesting som bilden för några dagar sedan och på något sätt lyckades jag fånga sorg fast jag verkligen inte var ledsen

4.drömmande
Bilden är tagen hos Malin av Malin, när har jag ingen aning om, nian eller början på gymnasiet skulle jag gissa på.

5.trött
För väldigt väldigt längesedan, var hos någon fotograf och jag ville bara sova men när den här bilden togs så kollade jag upp innan jag återgick till att sova

6.kompiskärlek och lycka
Det här är på tåget april 2008 vi hade varit och spenderat några dagar i huvudstaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar