2011-06-05

liten tripp

Har gjort en minitripp med päronen i husbilen.
I torsdags åkte vi till Ikea och jag shoppade lite bla sån där grej som är bra att ha när man har datorn i knäet och ett paraply.
Zandra hade ett super snyggt rosa med vita prickar som jag tänkte köpa, men fanns det? NÄÄ
Så det blev ett grönt UTAN prickar istället
Sen åkte vi vidare till rovaniemi för att på fredag gå i affärer, det enda jag shoppade var en linne/klänning/tunika eller vad man nu vill kalla det
Sen åkte vi och hälsade på lite släkt i turtula, men det var inte så kul eftersom att de bara kan finska och jag kan lika lite finska som jag kan Italienska och grekiska.
Sen åkte vi vidare till sattajärvi och åkte därifrån igår eftermiddag.
Idag ska jag och mamma till Hägnan och de internationella dagarna, mamma ska spela och jag ska bara njuta av finvädret:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar