2010-08-18

musikens val

Idag har jag bara varit hemma och försökt kurera mig så det har blivit mycket tid vid datorn, kollade in mina gamla bilder på bilddagboken och hittade den här listan.
Den är faktiskt rätt rolig:) så nu har jag gjort den igen:P

1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan

1. hur mår du idag? över gränsen
2. kommer du komma långt i livet? tycker inte om dig
3. hur ser dina vänner dig? carried away
4. kommer du gifta dig? du skär
5. vad är ditt livs themesong? summer nights
6. vad är ditt livs historia? Lay all your love on me
7. hur är jobbet för dig? mer än vad jag har
8. hur kan du komma framåt i livet? du är allt jag vill ha
9. hur kommer imorgon vara? mitt paradis på jorden
10. vad är det bästa med dina vänner? Ghost
11. vad finns i lager för nästa vecka? who know
12. vilken sång beskriver dig bäst? high tide or low tide
13. hur är det med ditt liv? kom och ta mig
14. vilken låt ska spelas på din begravning? a home
15. hur ser världen på dig? jag ska slåss i dina kvarter
16. kommer du att ha ett lyckligt liv? låt kärleken slå rot
17. vad tycker dina vänner om dig? numb
18. vilken låt beskriver den du är attraherad av? nån annan
19. vad skulle du vilja säga till nästa generation? djävul eller gud
20. har du en djup & mörk hemlighet? Y.M.C.A
21. brukar folk i hemlighet fantisera om dig? mord i mina tankar
22. hur kan jag göra mig själv glad? devil is a loser
23. kommer jag någonsin ha barn? do you wanna fuck
24. vad är några tips till mig? my world
25. hur kommer jag bli igenkänd? utan ord
26. vad är min danssång? love lessons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar