2010-08-13

Lista numero dos

SENASTE:
Dryck: äppeljuice
Telefonsamtalet: Sami
Sång du lyssnade på: Wolves of the sea
Gången du grät: Oj det minns jag inte

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat" någon två gånger: hmmm jag är inte säker
Har någon varit otrogen mot dig: Nej inte vad jag vet
Varit kär?: Klart
Förlorat någon speciell person: morfar <3
Varit deprimerad: ingen djup iaf
Varit så trött att du somnat sittandes: det har hänt

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: japp
Fått ditt hjärta krossat: skulle man nästan kunna säga
Träffat någon som förändrat ditt liv: we will see förtidigt å säga
Insett vilka som är dina äkta vänner: inte i år, det har jag vetat länge
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja men jag tror bara att det var skitsnack från den personens sida för att han ville få mig arg på en annan, men jag orkade inte bry mig om det.
Kysst en kompis: På kinden

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla
Hur många barn vill du ha: 3 el 4
Har du några husdjur: nopp
Vill du ändra ditt namn: inte nuförtiden
Vad gjorde du under din förra födelsedag: hade massa folk över på middag å sen var det utgång
Vilken tid vaknade du idag: kring 6
Vad gjorde du igår runt midnatt: försökte sova
Någonting som du längtar till: Australien och Kläppen
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss då jag var nere
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: varför ändra något som inte går?
Vad lyssnar du på just nu: Fuck you-Lilly Allen
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jajjemän
Vad gör dig irriterad just nu: inget speciellt faktiskt

OM DIG:
Vad är ditt namn: Frida Elisabeth Medman
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Lejon
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Benzelius, Björx
Gymnasie: filmskolan
Högskola: KY SCoTT
Hårfärg: brunt
Långt eller kort: har börjat bli rätt långt
Längd: 167 kanske
Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon
Piercings: Njet
Tattoos: yes ett lejon

DIN FÖRSTA:
Operation: halsmandlarna när jag var 7 bast
Piercing: Öronen
Tatueringen: Kreta 2009
Bästa vän: Lizette
Sporten: Barngympa, räknas det? annars var det tennis
Husdjur: Ödlan Dino
Vaccination du minns: Det var någon vi tog på benzelius
Konsert: Magnus Uggla är den första jag minns iaf
Förälskelse: Anton på dagis
Alkohol du drack: drinken sex on the beach

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: Inget
Är du på väg att: jao den som det visste
Lyssnar du på: This is my life - Anna Bergendahl
Väntar du på: att kl ska bli 18.30 så jag kan gå till mina grannar å käka middag

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: yes
Karriär i åtanke: film, turism, kulturanalytiker

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: kramar och pussar
Kortare eller längre: Längre än mig men inte för långa
Yngre eller äldre: Den var lätt äldre
Romantisk eller spontan: Romantiskt för guds skull!
Snygg mage eller snygga armar: Mage
Tatueringar eller piercingar: tatuering
Känslig eller inte: inte för känslig men inte okänslig heller
Ragg eller förhållande: Förhållande!!!!!!
Bråkstake eller tveksam: what?? ingen bråkstake iaf

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: japp
Gjort något sjukt spontant: jo
Haft sex på första "dejten": nä
Krossat någons hjärta: tror inte det
Har någon krossat ditt hjärta: Japp
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: kan ha hänt
Gråtit när någon dött: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): jo

TROR DU PÅ:
Dig själv: i vissa lägen, önskar jag trodde på mig mer
Mirakel: Ja absolut
Kärlek vid första ögonkastet: Jo
Himlen: den är ju ovanför oss hela tiden men inte så att vi hamnar där när vi dör liksom
Tomten: nej men skulle vara skoj om de där små trädgårdstomtarna fanns:P
Att kyssas på första dejten: Jamen de går fint..
Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nee det är inte okej!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Lätt :)
Vad kan du verkligen inte leva utan: vännerna
Att posta det här är din 100% sanning: yes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar