2010-08-13

Lista

Lista.
Du heter: Frida Elisabeth Medman
Smeknamn: har inget, alla säger Frida
Låt som när du är ledsen sörjer till? A place nearby- Lene Marlin
Beroende av: vännerna
Vad tror folk om dig? Jag kan verkligen sprida olika signaler endel tror att jag är rätt tyst av mig medans andra tror att jag är värsta pratmalen.
Stämmer det? Jag kan vara både och i olika sällskap
Vad får du oftast komplimanger för? Min personlighet
Hur imponerar man på dig? Har man utstrålning och är sig själv så kommer man långt
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja det händer väl :P
Var bor du? Överallt känns det som :P men för tillfället i luleå
Trivs du där? Ja ett tag men är jag för länge på 1 ställe lessnar jag
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur känner du dig nu: tom över att jobbet är över
Vanligaste färg på dina kläder: svart passar till allt men har väldigt många kläder i alla möjliga färger
Vad tycker du om fötter: Jag bryr mig inte så mycket, de är bra att ha
Vad saknar du: vintern
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex :P
Är du nöjd med ditt liv: Jo för det mesta
En speciell dag du minns: När Elin var och hälsade på i Kläppen och hon jag och Christian var ute och åkte. Vet inte varför den känns så speciell egentligen, den var bara nå extra
Du samlar på: erfarenheter
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Linnea, Aditi, Jossan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala mitt lån, resa och köpa wii fitness plus och en Iphone
Vill du gifta dig: Ja det vill jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar