2010-08-11

födelsedagsfirande av mig

Sushikvällen var väldigt lyckad, maten blev asgod å vi hade det skoj:)
Det enda negativa var att min kamera dog, hade ju glömt att ladda batteriet efter helgen, allt kan man inte komma ihåg, tur att Adde har en kamera och att jag ska få bilderna:)
Det kommer upp lite pics här när jag fått de.

När vi hade käkat klart så hade Aditi gjort cupcakes och jag blev lite fundersam när hon satte ljus i de men tänkte inte nå mer på det, och helt plötsligt la de upp en present framför mig å sa att den här kvällen också är firande av mig.
Naw vad gulliga de är:)

Det här fick jag av Linnea å Adde



Det är från märket warp, jag älskar det märket, synd bara att jag inte har så mycket därifrån. Har iaf en bikini och hade ett par skor men de användes flitigt så de var tvugna att kastas. Nu har jag 2 tröjor också och skit snygga var de.
Tack så himla mycket tjejer:)

Nina fick jag också present från å det var en stor förpackning med massa twix det e gott det:) Tack du me vännen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar