2010-08-08

kalaset kväll 3

Igår åkte jag till Björx vid 4 för de var barbeque hos Tobbe(Malins granne)
Det var en skön mix av människor 2 tyskar, 1 finska åsså vi norrlänningar haha:P
Så det blev till att prata engelska hela kvällen, bra träning:)
Kring 8 drog vi in till stan, vi såg Takida och väldigt lite av Petter.
När det var dags för Twisted sister så ville de stå längst bak men jag hakade på Anton å Henke rätt långt fram. Vilken j***a stämning det var där!!!
Men det var nåra idioter som lyfte upp en å hon råka sparka mig å anton i ansiktet, har ont vid ögat idag. JÄVLA PUCKO!!! 5 min senare lyfte de upp henne igen å tappade henne över mig, fick ont i nacken då men det är bra nu. Men jag fattar inte hur vissa idioter tänker!!!
Ja vi lyfter upp henne å sen ser vi hur många som ramlar när vi släpper henne? Gaah idioter!!!
Förutom det hade jag det jätte skoj å Twisted sister var ju hur grymma som helst!!!!

Blev föresten rätt många gruppbilder igår här kommer 2 av de

Hos Malin innan vi drar iväg


I nå öltält efter Takida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar