2010-06-26

midsommar

Hoppas ni hade en bra midsommar!
Det hade jag, den var riktigt härlig.
Jag å mamma åkte till Brändön på förmiddagen, där är det massa midsommarfirande.
De åren som jag spelade fotboll spelade jag med Brändön så vi fick alltid jobba på deras midsommarfirande förutom 1 sommar då jag konfirmerade mig :)
Förra året firade jag midsommar på Kreta, åkte runt i en bil till mysiga byar å provade badstränder. På kvällen var det greek evening på hotellet,riktigt rolig dag men om jag får välja så föredrar jag att vara i sverige och fira midsommar med allt vad det innebär.
Vädret igår var helt amazing också tror inte jag såg ett moln på hela dagen å varmt som attan var det, det gillas väldigt mycket:)
Vädret höll i sig och kvällen var varm å vi satt ute längelänge efter att vi grillat, men vid 1 gav jag upp kriget mot myggen och gick hem å såg Edward scissorhands.
Gud vad jag tyckte synd om han, usch stackarn:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar