2010-06-07

North again

Igår morse körde jag från Orsa, stannade i Ö-vik å träffade Emelie i några timmar.
Det var skoj, det blir ju inte så ofta nu när hon bor i france å jag är ju inte så ofta hemma heller.
Kom hem på kvällen nångång å idag var det dags för introduktion på jobbet, det var mycket om säkerhet och såna saker eftersom det är en rätt farlig arbetsplats det här.
Men det ska nog gå bra bara man inte tar onödiga risker:)

Imorgon är det den årliga torgdagen på skolan som jag spenderade mina 6 första skolår på, tror jag ska ta en liten promenix dit och köpa de goda kringlorna som alltid tog slut direkt, om de nu inte har ändrat utbud, har ju ändå gått några år sen jag slutade där, 8 år om jag ska vara exakt.

Ujujuj, Mycket som har hänt på de åren alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar