2010-06-12

Studenter

Igår var studenter överallt här i norr och jag var in och firade 4 som sprang ut och var på bjudningen hos 2 av de.

Den första som sprang ut var min tremänning John


Söt Lisa var den andra som sprang ut och sen blev det stressigt för de andra sprang ut strax efter.


Fin fina Hanna, hann jag tyvär inte få nån bra bild på men hon står där på trappan å vrålar iaf :P


Sista som jag var där för var Jossans lillasyrra Sofia


Sen gick jag å Linnea på stan lite medans vi vänta på att vi skulle till Hanna, bla dräggla vi över kläder på hardwear å konstaterade hur våran klädstil ändrats sen vi börja scott, men vi kom inte fram till om det är possitivt eller negativt att det ändras så lätt.
Sen stötte vi på Hanna å hon sa att vi skulle hänga på så vi drog dit lite tidigare åsså var jag där tills det var dags att åka hem till John å fira honom. Kom hem vid 22 å 22.30 satt jag i bilen igen på väg in till stan.
Jag å Linnea gick runt lite och hamnade till slut på allstar som var rätt segt så vi var där en stund men sen drog vi hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar