2010-06-20

klubbviken i äckelväder

Var ut till Klubbviken en sväng idag, riktigt fint är det om det inte regnar vilket det nästan gjorde idag. Mulet å dimmigt som fan var det iaf så man såg inte så mycket.
Jag hatar verkligen svensk sommar det är bara regn regn regn nu längtar jag faktiskt super mycket tillbaka till Kreta but what to do? Jag har ju ett jobb å tjänar cash e bara riktigt surt att solen är framme när jag jobbar å sliter men när jag är ledig är det äckel väder.
Nä jag är inte bitter!!!

igår var också en såndär äckelregnig dag så istället för beachen som jag hade ställt in mig på blev det soffhäng å se det uttjatade bröllopet.
Tänker inte tråka ut er med ännu mer snack om det, men jag tänker säga att jag tyckte Maddes klänning på bröllopet var lätt den snyggaste, mycket snyggare än brudklänningen som inte alls var nå speciellt.

Slänger in en bild på snyggaklänningen, drottningens klänning var också riktigt snygg faktiskt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar