2010-10-06

sthlm senaste tiden

Nu sitter jag här i Jossans lya och är riktigt jäkla nervös.
Har precis packat det som jag kan packa idag, satt kameran på laddning och ja jag sa det förrut men jag säger det igen är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Blir spännande och se om jag kan sova inatt eller hur det blir?
Imorgon 14.30 lyfter jag iaf så då får ni tänka på lilla mig som ska ut i stora världen.

Den senaste tiden har jag iaf träffat lite släktingar och kompisar, sett lite filmer, varit på stan, varit på östasiatiska museet och sett terrakotta armen, letat och hittat alpingaraget och blivit kär i en jacka där men nu är då sthlm vistelsen över för den här gången!

Terrakotta armen var cool men jag vill verkligen verkligen till Kina och se den e nog hur mycket coolare som helst att se den där


Min älskade jacka som jag vill ha så sjukt mycket, tänk er mig framför er när jag kommer åkandes i backen i den jackan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar