2010-10-28

Aquarium

Idag åkte jag in till Melbourne och gick på Aquarium.
De hade alla möjliga häftiga fiskar och sånt och ett mini barriär rev.
Så det får duga så länge tills jag har besökt det riktiga, för det är något som jag SKA göra.
Efter Aquariumet så satt jag länge i en park, lyssnade på en trubbadur och njöt av vädret som var helt amazing!
Idag stötte jag på sjukt många svenskar också, flest skåningar haha
Ikväll har vi bokat tickets till Sydney, vi flyger tisdag morgon jätte tidigt och hem torsdag sen eftermiddag så vi får nästan 3 dagar där.
Ska bli grymt skoj!!!!

En pingvin som simmar och ändrar färdriktning


Jag i en hajkäft


En haj som simmar ovanför mitt huvud, var lite av en skräckblandad förtjusning fast det var tjocktglas emellan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar