2010-10-22

Melbourne

Idag hade Danne lite jobb att göra så jag åkte in till Melbourne själv.
Shoppade lite, vandrade omkring, sola och bara hade det väldigt nice.
Såklart var jag ju tvungen att prova det som väldigt många kommer bärandes på.

Testing 1 Slurpee!
Finns att köpa på 7eleven, man tog det själv i en automat, jag valde raspberry, väldigt svalkande och gott men hur många sockerbitar och mycket färgämnen som det är i vill jag inte veta.


Testing 2 Boost
Finns speciella boost ställen som bara gör boost.
Sjukt mycket folk som var där när jag var där, så det är nog rätt poppis.
Man ser när de gör dem och det var typ bara frukt å bär och is så det är bra mycket nyttigare än slurpee.
Jag valde watermelon, den var riktigt smarrig.

2 kommentarer:

  1. idag(igår) snöade det i stockholm :D
    vitt vitt vitt på marken!

    hihi

    SvaraRadera
  2. wiie snö :)
    Behåll det tills jag kommer hem!

    SvaraRadera