2011-07-24

two weeks have passed

Är värkligen dålig med bloggen men här kommer en liten bild update iaf
På vardagarna jobbar jag mest och det flyter på, har gjort 6 av 11 veckor så sen får vi se vad som händer...Fridis vet inte men hon ska söka massa jobb och hoppas på att hitta något.
En kväll efter jobbet var jag iväg på en 6 mils tur på hoj med en på jobbet, riktigt riktigt skoj var det:)
En annan kväll åkte jag och hälsade på Violetta i Boden, kan inte komma ihåg när vi sågs senast så det var riktigt trevligt:)

Men det är på Helgerna som jag får passa på att hitta på saker och sova ut:)

2 veckor sedan var vi en sväng till Satta å Pajala då det var Pajalamarknad.
Blev endel shopping men framför allt mycket skratt:)

Jag och Elin när vi rastar i Ö-kalix


Hade nästan inga bilder från marknaden för då var jag mer i nuet så istället hoppar det till Pentasjärvi dit vi var en sväng:)

Järnets änglar


me,myself and I



På söndagen åkte jag och Tindra karusell;)


Det var 2 veckor sen det.....förra veckan var det countryfestival på farmen och det var sjukt jäkla skoj:)
Jag och Elin hos Erik före vi drog till Boden


Den här helgen har jag bara tagit det lugnt och det var exakt det jag behövde:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar