2011-07-03

första helgen i Juli

Helgen bestod av Boden alivehäng och paddling.
En rätt lugn och skön helg, så nu har jag nya krafter för en ny jobb vecka:)

Jag i ett av öltälten, träffade på massa ssabfolk som vi satt med:)


Den här bilden tycker jag blev jätte fin:)


Järnets änglar


Jag och Calle Kristiansson, vilken grym röst den killen har <3


Idag körde pappa oss till svartöstan när jag och mamma skulle paddla.
Svartöstan-stensborg-gråsjälören-varvet det var våran rutt.

Här har jag precis hoppat in i kajaken i svartöstan


Svartöstan


Gick i land på Gråsjälören, tärnorna började genast dyka efter oss men vi trotsade de och låg och solade någon timma, super skönt:)

Jag med hyttan bakom mig


Havet är fiiint:)

2 kommentarer:

  1. Järnets änglar var ett fint foto!
    //KJ

    SvaraRadera
  2. thanks, vi hade ju en mästerfotograf på den bilden :P

    SvaraRadera