2011-07-02

Fred och kärlek

Nu är det mycket fred och kärlek i staden borlänge
Jag var på den festivalen 2007, vi bodde i Jossans stuga utanför staden.
Skönt att slippa bo på campingen:)
En riktigt rolig vecka var det och jag längtar tills jag får uppleva fred och kärleken igen!

Skorna blir lite skitiga på festivaler:P


Stod nästan längst fram på Alice Cooper!!!


Alice Cooper, grymt bra konsert han bjöd på!


Såg hur många konserter som helst de dagarna men de som gav mest intryck hos mig förutom Alice var:
Winnerbäck och Maggio första gången jag såg nån av de live.
Sån häftig stämning speciellt på Winnerbäck
Jazon Mraz innan jag visste vem han var men han var grym.
Jag blev helt kär i hans musik!!
The ark, lätt den grymmaste konsertern och den bästa publiken som jag har upplevt på en the ark spelning.
Det var ett magiskt gig som avslutade en helt magisk vecka.

Bruno Mars kommer ju dit i år åååååh vad jag önskar att jag skulle varit där!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar