2011-05-12

mobilproblem

Det där med mobiltelefoner är inte lätt.
Iphone eller samsung galxy S Iphone eller samsung galaxy S har åkt runt runt i min hjärna, men igår trodde jag att jag fattat ett beslut och åkte in till stan och storheden för att jämföra priser.
Då får jag reda på att samsung galaxy S har utgått och att deras uppföljare samsung galaxy S II kommer in på fredag men kommer kosta ca 1000 kr mer så nu har jag ju beslut ångesten igen men förtusan när jag köper en mobil så sällan så borde jag unna mig den för den värkar verkligen grym!!!
Den har fått kommentarer som "slår alla telefoner med hästlängder" äntligen slut på Iphones monopol" "1000 gånger bättre än Iphone 4"
Så det låter ju väldigt bra det där så jag ska inte lyssna på rösten i mitt huvud som säger det är för dyrt köp en billigare telefon.
Jag hoppas att jag kommer kunna dra kortet och le åt att den telefonen är min och inte att ångesten blir för stark för att jag har köpt en så dyr telefon.

1 kommentar: