2011-05-09

åldern har ingen betydelse

Jag har en egenskap som mamma igår sa är jätte bra med mig och det är att jag har lätt för att umgås med alla åldrar.
Jag bryr mig inte om åldern på människor, det viktigaste är att man trivs och har roligt ihop.
När jag gick på grundskolan var många i min klass så att de bara kunde umgås med folk i samma ålder.
Jag gick emot strömmen och kunde umgås med alla både äldre och yngre.
Jag hoppas de som inte kunde det har kommit över det och kan vara med folk oavsett om de är född 2003 1989 1957 eller 1914 och alla andra årtal däremellan.
För alla har bra sidor som man ska öppna sig för och ta del av och kanske man lär sig något nytt om sig själv också.

Jag är stolt över att jag har den egenskapen och snart ska jag till Stockholm för att fira en av mina fina vänner som inte har samma årgång som jag, Zandra tar nämligen studenten 25 maj

1 kommentar:

  1. och så ska ju träffa världens bästa 900119:a ;) puusss

    SvaraRadera