2011-05-05

inför ESC

Har suttit och glott på inför eurovision avsnitten nu när jag varit hemma och varit sjuk och jag har ingen solklar favorit som förra året.
Det var första gången som jag hade den som faktiskt vann som favorit, annars brukar mina favoriter komma rätt långt ner på listan haha
Här kommer 2 av mina favoriter iaf

Schweiz!
älskar beatet i den här låten, skönt gung, dock har hon inte världens bästa röst men melodin gör så att man kan förlåta det.


Slovakien! 2 söta systrar med riktigt bra sångröst som sjunger en fin låt. Jag blir riktigt glad av att höra den. Hoppas de kommer att göra något intressant på scenen också så det inte blir segt.


Danmark är också bra men lyssna på refrängen. Solklar plagiat på Andreas Johnsons sing for me och med det i tanken så sjunker den här låten i mina öron för sing for me är bra mycket bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar