2010-11-04

Sydney

I tisdags morgon flög vi till Sydney.
Det är helt sjukt, när man ska in i landet så är det hårda kontroller men flyger man inrikes kollade de inte ens leg att jag var jag.
Haha helt sjukt!!!
När vi kom till Sydney åkte vi till hostelet och tog det lite lungt innan vi åkte in till stan och beökte operahuset och kollade in Sydney harbour bridge.

Igår tog vi sovmorgon och sen åkte vi till Bondi beach och vädret var helt perfekt.
Vid sidan av Bondi beach är det massa klippor så vi började att vandra där nån timma innan det var dags för sol och bad men vid 16.30 blev det tråkiga moln och började blåsa häftigt så då tömdes stranden rätt fort och vi åkte till hostelet igen.

Idag gick vi på stan i Sydney innan det var dags att åka ut till flygplatsen och åka tillbaka till Melbourne.
Nu har vi precis käkat födelsedagsmiddag för Dannes mamma fyller år.

Utanför operahuset


Jag med Bondi beach i bakgrunden


Älskar verkligen den här bilden


Precis före jag slänger mig i vågorna


Idag är det 1 år sen du gick bort morfar.
Tänker på dig mycket, du är alltid med mig
Älskar dig morfar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar