2010-11-09

the place to be

Victoria - the place to be
så står det på regskylten på alla bilar som är från den här delen av landet och det är så sant så sant.
När jag flyger hem imorgon kommer en stor bit av mitt hjärta att lämnas kvar här.
Australien är helt amazing och jag skulle verkligen vilja bo här men det går ju inte för mitt liv är ju i sverige, men jag kommer verkligen att åka tillbaka.
Jag bara måste tillbaka och se Ayers rock, barriär revet och mycket mycket mer och framför allt bara vara här och njuta av varje sekund.
Det är så jobbigt att jag åker hem imorgon och inte vet NÄR jag ska tillbaka.

Det hjälper rätt mycket att längtan till Kläppen är så stark, det ska bli grymt skoj att träffa alla, åka massa skidor, lära andra att åka skidor och samtidigt utveckla min egen åkning och mitt ledarskap.

Det är klart att det ska bli skoj att hinna vara hemma ett tag innan jag åker dit också, så jag hinner träffa alla, dansa och spela innebandy:)

Men Victoria är ju trots allt the place to be <3

2 kommentarer:

  1. jag kan hänga på nästa gång du åker :P maybee....iallafall jag har ett nytt extra mobil nummer 0767143500 ifall du inte får tag på mig på min andra dumma mobbe

    puuss Josefina

    SvaraRadera
  2. JAAAA DET MÅSTE DU!!!!!
    Vi ska ha bil och bila Queensland då tycker jag:D Fast Melbourne måste vi också till för det är en jätte fin stad<3 Börja spara pengar tjejen för om några år ska vi iväg och ha det härligt.

    SvaraRadera