2011-12-15

Lista

Något som gjorde dig glad igår?
Elin, blir alltid glad av att vara med den tjejen:)

Humör just nu?
Seg och less på skitvädret som förstör snön

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Soooov

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Då läste jag bloggar

Vad du ser om du tittar till höger?
Min garderob

Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska börja plugga i vår

Hur vädret är hos dig just nu?
Booooring

Vad var det senaste du åt?
Pastgratäng som var kvar sen i förrgår

Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Fika:P

Bästa glassmaken?
Chokladkross är smarrigt

Sover du tungt?
När jag väl somnar sover jag tungt men jag har svårt att somna

Drömmer du mardrömmar?
Inte det inte

Hur många kuddar sover du med?
4 men när jag vaknar ligger de flesta på golvet

Snarkar du?
Inte det

Favoritkläder?
Min onepiece är skön

Favoritgodis?
Choklad!!!!

Höger-eller vänsterhänt?
Höger

Stjärntecken?
Lion:)

Vad längtar du efter mest just nu?
mer snö, till alla kommer hem över julen, alperna och börja plugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar