2011-04-05

Fotoutmaning

Min blogg har varit lite lidande den här vintern så nu tänkte jag att det är dags för skärpning och därför börjar jag med en fotoutmaning så jag kommer igång igen.
Det går till så att jag ska lägga ut bilder som jag tycker passar uppgiften och sen ska jag skriva lite kort om bilden.
Det behöver inte göras en varje dag men det ska inte ta en vecka mellan bilderna

Foto 1: Självporträtt
Foto 2: Favoritpryl
Foto 3: En familjemedlem
Foto 4: Min hobby
Foto 5: En gammal bild
Foto 6: Tema "grön"
Foto 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Foto 8: En favoritbild
Foto 9: Dagens
Foto 10: Detta gör mig glad
Foto 11: Tokigt
Foto 12: Min vardag
Foto 13: Tema "ljus"
Foto 14: En vinterbild
Foto 15: Kärlek
Foto 16: Självporträtt i svartvitt
Foto 17: Ett ögonblick
Foto 18: Känslor
Foto 19: Här bor jag
Foto 20: Tema "olika"
Foto 21: När jag var liten
Foto 22: Mitt beroende
Foto 23: En sommarbild
Foto 24: Något jag saknar
Foto 25: I all hast
Foto 26: Detta skrattar jag alltid åt
Foto 27: Tema "två"
Foto 28: Väder
Foto 29: Nyaste bilden på mig själv
Foto 30: En ovanlig bild

2 kommentarer: