2011-04-07

Favoritpryl

2. Favoritpryl

Jag funderade hit och dit vad jag skulle välja.
Saker som kom upp i mitt huvud var kamera och dator.
Min säng i luleå och en resväska för jag älskar ju att resa.
Mina skidor var väldigt nära att få äran att synas här, men i sista stund så ångrade jag mig till min kära bil.
Varför? Jo för skulle jag inte ha mina skidor så skulle jag ändå ha skidskolans skidor att åka på eller kunna låna i hyran men utan en egen bil hade jag varit riktigt begränsad här i fjällen. Kommer ihåg hur det var första säsongen och det var inte kul att känna sig så fast så därför valde jag att ägna det här inlägget till min bil.
Bilden är tagen i min gamla hemort Orsa på parkeringen utanför linnea.
Vi hade precis kommit tillbaka efter 2 veckor i vemdalen och skulle packa om innan vi skulle bege oss till luleå för ett välförtjänt jullov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar